Thursday, September 25, 2008

AsaM GAraM kEHIdupan......


Yeehaaa..lagi seminggu nak raya..besok nak balik kampung dah....tapi yang tak syoknya assignment berlonggok-longgok, suma lect. berlumba-lumba nak kasi 'ole-ole' raya tuk kami..bese r student kan...?? Nak jadikan cerita..lepas raya ni , suma subjek nak wat test, kuiz.projek nak kena settle..aduh!!!!fenin-fenin...tapi sebenarnya situasi-situasi inilah yang membuatkan kita bakal rindu ngan kehidupan sebagai seorg pelajar...Ari ni tadi baru lepas bermaaf-maafan ngan lecturer. Moga-moga keampunan mereka akan terus memberkati kami.Dah tamat bab akademik..KOKo plak...huhuhu..banyak nye cabaran...semalam ak baru lepas cancel nak join tournament utm open kat pembantu pegawai sukan kat kampus ak ni...sian plak ak kat dia...dah berikan afford tapi akhirnya...kalau nak ikutkan hati aku,aku nak je join tournament tu tapi disebabkan tekanan dan hasad dengki dari pihak tertentu aku terpaksa ambil keputusan tu gugurkan nama dr join tournament ni...tapi jangAn salah sangka,bukan aku takut. tapi aku bleh kata ak kasi can kat diorg yang penuh hasad dengki nih sebab coach aku pun redha je..TAPI..lain kali jangan harap!!!. Aku harap untuk tournament seterusnya (umt open) semuanya smoothly.Terima kasih kepada semua ahli kelab taekwondo uitmKT atas commitment yang diberikan semester ni.semoga semester-semester seterusnya kelab ni akan lebih maju..KITA buktikan pada mereka yang memandang enteng terhadap kita. KEPADA SEMUA COACH, thank a lot. memberikan seribu satu pengalaman dan sudu mendengar luahan hati kami..sebab ktorang memang dah takde tempat mengadu dah sekarang..dan kepada staf bhagian sukan (En. Hami)..kami minta maaf bebanyak and thanks for ur afford..(pasni mesti saya pay at-10-tion kat sepak takraw and kasi sokongan tuk regu Malaysia coz sblm ni tak pnh ambk tau pun..sorry..) and LASTLY, TO ALL READER, THANKS A LOT AND SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN

No comments: