Saturday, September 13, 2008

2008 yang penuh Harapan.

Salam suma....dan salam Ramadhan buat mereka yang mengimarahkannya. Hari ini 13 september 2008..13 ari dah kita berpuasa..sedar tak sedar diam tak bising masa berlalu begitu pantas...rasa baru semalam mengenali dunia Ilahi..tapi hari ni rupanya dah dua dekad jadi penghuni planet ni...ehmmm..dah dua dekad,macam macam hal jadi,dulu tiap-tiap hari ngadap muka mak and abah, skrang nak balik umah pun susah..tiket bas dah mahal kan...
Sempena bulan Ramadhan ni. aku cakap kat diri nak jalani Ramadhan yang terbaik pernah ak lalui, yalah rasa cam dah lamalah plak kan duk kat bumi ni, kot2 Allah nak ajak aku menghadapNya nanti mana kita tau kan..tak senpat Ramadhan yang seterusnya...so, kengkawan ingatlah yer, jangan lupa kita ada "rumah" yang abadi...
Tahun 2008 insyaAllah bakal meninggalkan aku dengan seribu satu pengalaman yang tersangat istimewa...teman-teman cakap aku nampak lebih humourous sem ni..ye ker??entahlah...
Tahun ni aku buka dengan masuk pertandgan EXPLORACE...best giler..tambah best lagi bilamenang.dapat second place je..tapi syok r tugasan2 dia..thanks to bebudak tourism sem 4 sesi dicember-april 08 coz anjurkan program nih..pastu aku join plak debat PDZA.First time dalam hidup aku masuk PDZA..thanks to all friends yang ajar aku apa sebenarnya debat nih...tapi yang pentingnya..waktu malam dinner..group aku siap wat fashion show lagi..MEletup giTu!!hihi..(ni kalu bapak aku tau abis r)....lagi apa ye..ehm..pertandingan pidato luahan anak merdeka...best juga tu.first time aku masuk pidato bila dah tua2 nih..last aku masuk waktu darjah 5..dah bape tahun tu...tapi bak kata orang setiap perjalanan yang panjang tu kan bermula dari langkah pertama...Dan yang paling aku xcited giler ialah..pertandingan taekwondo kewaja utm..skrang duk dalam proses pengesahan penyertaan..doa-doakan lah supaya semuana berjalan lancar...banyak lagi sebenarnya yang berlaku nak dekat setahun nih..jadi sekretariat SUKMA tuk Tkd..Deja VU chess Club Develapor..and other..lain kali aku update lagi r..You'll kalau ada apa-apa tournament cam pidato ke.debat ke. taekwondo and chess..invitelah ak ek..join sekali...
Akhirnya aku minta maaf bebanyak kalu ada terkasar bahasa termerapu over and sebagaimya..maklumlah first time aku memerah idea tulis coretan ni..banyak betul first time ak tahun ni...terima kasih bebanyak sudi meluangkan masa korang yang berhar tuk bace coretan yang tak seberapa nih...sekali lagi SAlaM RAMADHAN and All the Best dalam apa Jua yang Korang Lakukan...

No comments: